مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:362019-10-14اجتماعي

لزوم ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان و نوجوانان


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وظیفه ارائه خدمت به همه کودکان لازم التعلیم از بدو ورود به مدرسه تا پایان دوره متوسطه دوم را داریم، - گفت: وظیفه سازمانی آموزش و پرورش ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان و نوجوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر جهان آرای در همایش فرصت های برابر که به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید در رشت برگزار شد، افراد دارای معلولین بینایی را بخشی از جامعه دانست و اظهار کرد: همه افراد نیازمند زیست بهتر، پرنشاط و شرافتمندانه هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه ارائه خدمت به همه کودکان لازم التعلیم از بدو ورود به مدرسه تا پایان دوره متوسطه دوم را دارد، تصریح کرد: وظیفه سازمانی آموزش و پرورش ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل آموزش و پرورش تعلیم و تربیت افراد معلول را نیازمند مهارت های علمی و تخصصی ویژه دانست و یادآور شد: اداره آموزش و پرورش استثنایی با حضور نیروهای متخصص و علاقمند به جامعه هدف با رویکردی انسانی و حرفه ای ماموریت ایجاد فرصت های برابر آموزشی را برای همه مخاطبان امر آموزش و پرورش بر عهده دارد.

جهان آرای با اشاره به قبولی 99 دانش آموز نابینا و کم بینای گیلان در کنکور سراسری 98، از وجود استعداد و ظرفیت های علمی بالا در این قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان و نوجوانان

لزوم ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان و نوجوانان